Dramatikk i skogen

…i hvert fall inni mitt lille hode 🙂 Tok med meg Donna, Molly og Inca en tur i skogen. De fyker hit og dit og frem og tilbake og storkoser seg. Plutselig har Donna vært borte en liten stund. Litt lenger enn vanlig for de er aldri ute av syne i mer enn et par minutter.  Jeg begynner å rope og synes jeg hører henne så jeg tar det med ro. Molly og Inca svinser rundt meg og har det topp. Når det har gått ca 10 min begynner jeg å stresse. Det er Donna vi snakker om liksom 😉 Binder Molly og Inca i noen trær og begynner å rope som en gal. Ingen Donna. Ytterligere noen minutter går og jeg ringer til Fredrik og ber han komme der hundene er bindt og stå der og evt vente på Donna, så jeg kan følge sporene hennes. Det hadde jo nettopp snødd så sporene var veldig tydelig. Jeg følger sporene hit og dit og frem og tilbake inni skauen og ser dem går side om side med digre elgspor.. ferske elgspor….gulp..  Sporene til Donna stopper liksom der det ser ut som det nettopp har ligget 3 elg på bakken og slappet av.Livlig fantasi som jeg har ser jeg for meg Donna sprellende i munnen på 3 elg liksom.. ja bare le dere 🙂 Ringer Fredrik og spør om han har sett ho, men nei ingen Donna. Hmm. Jeg blir stående og rope og rope, mer og mer desperat,så ringer Fredrik og sier at Donna har dukket opp. Så ut som hun kom hjemmefra så hun hadde nok vært hjemmom og sjekket forholda.. hehe. De 30 minuttene føltes som timer og var dritkjipt når de pågikk, men nå er det jo bare en morsom historie 🙂 Og Donna ligger som slagt i sofaen, trygt og godt heldigvis 🙂

I går var Kent innom en tur med Hooch, og Hooch hadde så sannelig ikke glemt Afra siden forrige besøk..hehe. Han fotfulgte Afra hele tiden og de andre var som luft for han 🙂 det var kun Afra som gjaldt 🙂 så søte da.. hehe.

hooch270309-1

Vi driver også og leter etter en passende hanne for Abby om dagen. Så hvis noen vet om noen som kan matche, tar vi gjerne imot tips 🙂 Vi er ute etter en hanne som er nokså kort i kroppen siden Abby er en anelse for lang.

abby270309

Én kommentar to “Dramatikk i skogen”

  1. Hmmmm, visste ikke at elgen er kjøtteter:))
    Skjønner du fikk panikk, ekkelt når de bare forsvinner………men jeg fikk en god latter, og le kan en jo når alt ender godt:)
    God påske!

Legg igjen en kommentar