Franske Clubmatchen

Jeg har vært helt tappet for energi etter utstillingen på søndag, og har virkelig måttet ta meg sammen for å få skrevet litt her i bloggen…. Donna og Molly fikk Excellent i championklassen og med det en fin medalje å ta med seg hjem 🙂 Har vært en kjempeopplevelse å få delta blant såå mange DdB’er; hele 303 var påmeldte. Noen var flotte og andre ikke fullt så flotte…Jeg tror nesten min absolutte favoritt var Goliat Del Dominio De Los Penates. Han var råflott.  Tanakajd Szepe Aldo, kullbroren til Apol, vant hannhund CERTET og han er ikke 2 år enda en gang, så det lover godt for han 🙂 Ellers må vi gratulere Laila og Espen med Damien’s 2. beste senior, dømt av selveste Triquet! Og Elisabeth og Jussi med Barbro’s gule kort og den andre Elisabeth og David med Leo’s (Alero de Molosse Antique) gule kort som gir plassering i Æresringen. Hadde en helt super dag, helt til det hele endte med et sirkus uten like, da det ble bestemt at championklassene skulle dømmes på nytt. Takker alle som passet på oss på vår jomfru-tur til Klubbmatchen 🙂 Og sørget for utrolig hyggelig selskap både på utstillingen og ved middagsbordet 🙂 TAKK TAKK!

Har nesten ikke fått tatt noen bilder, da alle klassene ble bedømt på likt og man ikke fikk sett stort annet enn den ringen man selv stod i. Akkurat det var kanskje litt dumt ,for man ønsker jo gjerne å glo litt når sååå mange DdB er samlet på ett sted. Med oss hjem hadde vi selvsagt litt Bordeaux-effekter; et flott DdB-hode,  en plakett og wunderbaum med DdB på selvsagt 🙂

«VAD TYCKER NI OM AT DET LIGGER EN OBÄLTAD MAN I ER BAGAGE ? »

På vei hjem ble jeg stoppet av politiet i Strømstad kvart over 2 på natta i en promillekontroll; Jeg trodde det var radarkontroll og regnet med at lappen røk…. Vel det var det ikke; Gudskjelov! Jeg måtte bare blåse. Så kom følgende tørre spørsmål fra Politimannen: » Vad tycker ni om at det ligger en obältad man i er bagage ? Vel, det er vel ikke så bra kanskje… prøvde jeg meg forsiktig frem.. HAHAHA. Vel det endte med 1500 kr i bot. Hadde jaggu vært billigere å ta inn på hotell den natta ja….

2 kommentar to “Franske Clubmatchen”

  1. Har du ikke fått igjen energien enda? Kikker etter oppdateringer, men nei da……….

  2. molosseantique Says:

    JEG HAR FERIE JO…..HEHEHE

Legg igjen en kommentar