FERIE

Endelig ble det sommerferie på meg også; vel vi kan vel kalle det høstferie.. Ikke mye som minner om sommer lenger akkurat. Meeen vi skal jo til Frankrike og der kan vi jo håpe på å oppleve litt mer sommer 🙂 Har 3 uker ferie nå og biltur til Frankrike, Danmark og en snartur til Finland står på programmet i disse ukene:-) Vi tar med den nye Pocket PC’en som Fredrik får i bursdagsgave (ok da; han har allerede fått den…hihi) så man skal ikke se bort ifra et innlegg eller to her til tross for lang avstand hjemmeifra 🙂  Så praktisk og liten da, veier under 1 kg og jeg får den i håndveska faktisk 🙂 Idag har hundene slækket helt her, sovet og kost seg. Det er jo møkkavær ute så det er ikke stort annet å finne på heller.

De neste timene står på å forberede langturen til Frankrike 🙂 Herregud som jeg gleder meg til å endelig få oppleve den Franske Klubbmatchen, og det til og med med to egne oppdrettede championer:-)  Jeg som sjelden er nervøs på utstilling merker det allerede nå…. uff så nervøs jeg er nå og verre skal det nok bli når det nærmer seg lørdag og søndag…. TVI TVI 🙂

5 kommentar to “FERIE”

  1. Ja for jeg gleder meg sinnsykt mye… skal bli bare herlig å sitti i samme bil som linda i 21 timer… Blir bare romantikk og flørting hele veien til France og pariserloffene!!!

  2. Hahahahaha jaa visst är det ljuvligt med hundtokiga quinner Hahahaha

    Min man glädjer sig vilt da Hahahahahahah

  3. Fredrik – du har å oppføre deg ;o))) Ikke noen Ikea-nykker nå. Og GUDD LØKK til dere alle!!!!

  4. du AG har sikkert bare hørt Linda sin versjon av IKEA turen… 🙂

  5. Hei, nå håper jeg du tar masse bilder og legger ut her altså. Kan jo ikke bare få opopdateringer på jobben heller. Lykke til og vis de andre hvem som har de beste hundene! 😀

Legg igjen en kommentar